Ale pre podnik je sociálna sieť miestom na podporu a obranu brandingu, zdieľanie informácií o produkte, interakciu so zákazníkmi a účasť na relevantných rozhovoroch so svetom.
 
Podniky majú webové stránky. Tak prečo musia byť na sociálnej? Pretože sociálni sú tam, kde sú zákazníci, a kde zákazníci chodia chváliť alebo si sťažovať na spoločnosti navzájom – alebo zistiť informácie o produktoch a službách.mapa.jpg
 
Čo nastoľuje otázku: Ktoré sociálne siete by mali podniky a podniky investovať svoj čas a peniaze?
 
Twitter nie je ideálnym miestom pre podniky, aby sa angažovali v styku so zákazníkmi a inými.
 
Novinári a celebrity vám povie Twitter je jediná sociálna sieť, na ktorej záleží. Ale to je preto, že stránka je využívaná prevažne len novinármi a celebritami. (A nenávisť, spameri, propagandisti a roboty.)
 
V skutočnosti, oznámil stratu asi 9 miliónov užívateľov v treťom štvrťroku. (Čo nie je naozaj pravda, neboli „používatelia“, ale väčšinou falošné a topánok.)
 
Twitter má teraz 326 miliónov aktívnych užívateľov na celom svete.
 
Je to tiež niečo zlého susedstva pre podnikanie.
 
Na rozdiel od Facebooku je na Twitteri povolený porno a iný obsah. A stránka je notoricky známym magnetom pre nenávisť, rasistov, misogynistov, teroristov, trollov a spamerov.
 
Najhoršie zo všetkých a na rozdiel od Facebook a iných sociálnych stránok nemôžete odstrániť komentáre, ktoré sa zobrazia pod vašimi vlastnými príspevkami. Ak niečo uverejníte a konverzácia je unesená škodlivými používateľmi, ktorí sa snažia zničiť vašu povesť, nič s tým nemôžete urobiť.android.jpg
 
V posledných dňoch, a zdá sa, že stále viac času, Facebook len stále dostáva hrozné tlače, pričom spoločnosť obviňovala z manipulácie, sledovania, zneužívania, nečestnosti a nekompetentnosti.
 
Najnovšie čierne oko PR prišlo vo forme desivého vyšetrovacieho materiálu New York Times, ktorý tvrdil, že úradníci na Facebooku najprv ignorovali a potom zatajili pravdu o ruskej dezinformačnej kampani pred prezidentskými voľbami v roku 2016 v USA.